پشت پرده های تازه ای از اغتشاشات | سازماندهی گروه‌های مسلح ۵ نفره کشته سازی

  • ۱۲۵
پشت پرده های تازه ای از اغتشاشات | سازماندهی گروه‌های مسلح ۵ نفره کشته سازی

حاج عظیم ابراهیم‌پور با تشریح پشت پرده اغتشاشات گفت: از شهرهای مختلف برخی دختران و پسران را انتخاب کرده و به آنها آموزش نظامی و جنگ شهری دادند و در یگان‌های ۵ نفره سازماندهی کردند و هدف آن‌ها فقط آشوب خیابانی نبود، بلکه قطعا تصمیم داشتند به جوانان، نوجوانان و مخصوصا دختران حمله کنند و آن‌ها را به قتل برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرج، شب گذشته همزمان با شام غریبان حضرت رسول(ص) و امام حسن(ع) اجتماع عظیم مردم کرج در فلکه دوم رجایی شهر با حضور خیل عظیم مردم انقلابی هیئات مذهبی برگزار شد و مردم ضمن دادن شعارهایی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری ضمن تجدید عهد و پیمان با رهبر انقلاب بر دفاع و حمایت همه جانبه خود از نیروهای انتظامی و بسیجی تاکید کرده و با شعارهایی از نیروهای مقتدر نظامی تقدیر کردند.

حاج عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در اجتماع باشکوه مردم کرج ضمن اشاره به وقایع و حوادث چند روزه اخیر به بیان ریشه‌ها و دلایل فتنه‌های سال اخیر پرداخت و گفت: در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگان یهودی اعلام کرده بود که اگر جمهوری اسلامی از ۴۰ سالگی خود عبور کند، قدرتش چند برابر خواهد شد. آنها نیز به عظمت عدد ۴۰ اعتقاد دارند از این رو توصیه می‌کردند که جمهوری اسلامی نباید به ۴۰ سالگی برسد و قبل از آن باید نابود شود.

سازمان دهی گروه های ۵ نفره برای آشوب و کشته سازی در خیابان های ایران

وی ادامه داد: بعد از سخنان این بزرگ یهودی، جلسه‌ای در اربیل کردستان عراق با حضور آمریکایی ها، نمایندگانی از عربستان، ترکیه، سازمان مجاهدین خلق، کردستان عراق، رژیم صهیونیستی، انگلیس و موساد و سایر دستگاه های امنیتی دشمن برگزار شد که هدف آنها طراحی نقشه براندازی جمهوری اسلامی بود.

ابراهیم پور گفت: بعد از آن جلسه شاهد فتنه‌های سال های ۹۷ و ۹۸ بودیم و امسال نیز از شهرهای مختلف برخی از دختران و پسران را انتخاب کرده و به آنها آموزش نظامی و جنگ شهری دادند و در یگان‌های ۵ نفره سازماندهی کردند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور تصریح کرد: در همین فتنه شاهد استقرار این گروه‌های ۵ نفره در خیابان‌ها بودیم و برنامه‌های از پیش برنامه ریزی شده را اجر کردند.

وی با بیان اهداف فتنه گران گفت: هدف آن‌ها فقط آشوب خیابانی نبود، بلکه قطعا تصمیم داشتند به جوانان، نوجوانان و مخصوصا دختران حمله کنند و آن‌ها را به قتل برسانند.

بازداشت خانه تیمی ۷۵ نفره در مشهد

ابراهیم پور تصریح کرد: در همین چند روز اخیر ۷۵ نفر را در یک خانه تیمی بزرگ در مشهد دستگیر کردند که دارای سلاح‌های مختلفی بودند. آنها از یکی دو روز گذشته قرار بود حمله مسلحانه‌ای را در کشور آغاز کنند و به فضل خدا با بررسی‌های دستگاه‌های امنیتی ونیروهای اطلاعات سپاه و بسیج لیدرهای آنها شناسایی شدند.

وی خطاب به فتنه گران گفت: شما درباره نیروهای انقلابی و بسیجی جمهوری اسلامی چه حسابی کردید. دوستان هنوز در کربلا و برخی تازه رسیده بودند که آنها چند خیابان را آتش زدند و فکر کردند عددی هستند. نیروهای انقلابی بلافاصله بعد از برگشت از کربلا سازمان دهی شدند و لیدرهای این فتنه را جمع آوری کردند و برنامه ریزی چند ساله دشمن در همین چند روز جمع آوری شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با اشاره به بهانه های فتنه گران گفت: فتنه گران نشان دادند مهساها و آزادی بهانه است، از این رو پرچم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را آتش زدند. آنها با اصل نظام، رهبری و ولایت مشکل دارند.

پشت پرده های تازه ای از اغتشاشات اخیر | سازماندهی گروه های مسلح ۵ نفره کشته سازی

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با اشاره به برخی از جسارت‌های آشوب گران گفت: نامردهای منافقی که در این چند روز قرآن را آتش زدند و به پیامبر(ص)، امام علی(ع) و حضرت آقا اهانت کردند، چه فکر کردند؛ ما مامور به صبر انقلابی هستیم. در قالب شعری از مرحوم آقاسی می گوییم که ما منتظریم تا محرم گردد... هنگامه انتقام فراهم گردد... ما می دانیم و تیغ حلقوم شما یک مو ز سر اگر کم گردد.

اتاق فکر فتنه در آمریکا و سفارتخانه های اروپا در آمریکا بود

ابراهیم پور خاطر نشان کرد: در این فتنه روشن شد که پشت پرده فرماندهی فتنه مستقر در آمریکا و برخی سفارتخانه‌های اروپا در خیابان های تهران بود.

رجوع کشورهای عربی به ایران و التماس فرانسه به رئیس جمهور

وی در خصوص شرایط نابسامان آمریکا و اروپا گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که امروز در شرایط اضمحلال هستند، آبرویشان رفته و دچار فروپاشی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستند. کشورهای اروپایی در چند ماه اخیر بایدن را به اسرائیل فرستادند تا با همکاری کشورهای عربی اتحاد کشورهای عرب حول محور اسرائیل را در برخورد با انقلاب اسلامی تشکیل دهد، اما او دست خالی برگشت، چرا که تمام کشورهای عربی بعد از رفتن بایدن به ایران پیغام فرستادند ما با شماهستیم.

وی افزود: کویتی که ۶ سال در کشور ما سفیر نداشت، بلافاصله سفیری به تهران فرستاد. دشمنان دیدند که حضور ایران در شانگهای قدرت آمریکا را چند صد برابر کمتر کرد. اتحاد روسیه، چین و ایران تک قطبی بودن جهان را از بین برد. رئیس جمهور فرانسه از آقای رئیسی خواهش می‌کند که سفارش کشورهای اروپایی را به پوتین بکند تا روسیه دروازه نفت و گاز و انرژی را به روی اروپا نبندد آنها مجبور به التماس کردن به ایران شدند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور ادامه داد: دشمنان قدرت ۲۱ میلیون نفری در اربعین حسینی را نتوانستند تحمل کنند از این رو پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند. اعلام می‌کنم که اتفاقات امروز یکی از دلایلش این بود که می‌خواستند شیرینی اربعین و حضور مقتدرانه رئیس جمهور در مقر سازمان ملل که عکس حاج قاسم را به همراه خود داشت از مردم ما گرفته شود؛ رئیس جمهور در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا را به دادگاه می کشد، دشمنان خواستند طعم این اقتدار و حرکت های اقتصادی را برای ما تلخ کنند.

برپایی فتنه راهی برای کم رنگ کردن اقتدار اقتصادی ایران در جهان

وی خطاب به مردم گفت: در یک سال گذشته دولت آقای رئیسی با ۱۶ کشور همسایه که دارای مرزهای خاکی و آبی هستیم قرار داد بسته و ۳ تا ۶ برابر قرار داد اقتصادیمان افزایش پیدا کرده است. این یعنی خبرخوب برای ثبات و رونق اقتصادی تولیدگران کشور از این رو فتنه گران می‌خواستند این اقتدار را زیر سوال ببرند و کم رنگ کنند.

ابراهیم پور گفت: ما بچه های انقلابی و هیئتی دست و بازوی نیروهای انتظامی را می‌بوسیم و به آنها بابت اقتدارشان تعظیم و از آنها تشکر می کنیم، چرا که آنها آبرو و جان خود را برای امنیت گذاشتند و در این راه چند شهید از افسر و فرمانده گرفته تا سربازان مقتدرشان را تقدیم کردند.

وی گفت: ما عزادار شهدای انتظامی و خونخواه آن‌ها هستیم و منتظر امر رهبریم. من در این چند روز به شهرهای مختلف رفته و سخنرانی کردم و شاهد جانفشانی‌های شبانه روزی نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هستم. مردم امروز به میدان آمدند تا ضمن تجدید بیعت خود با رهبری و آرمانهای انقلاب از نیروهای انتظامی تشکر کنند و بگویند که همه ما پشت و پناه شما خواهیم بود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی امام جمعه کرج و برخی از مسئولان استانی حضور داشته و نماز جماعت مغرب و عشا در خیابان برگزار شد.

محبوب ترین مطالب

پربحث ترین مطالب

نظرات خوانندگان